zondag 29 april 2012

Voorbereiding eerste naailes.....

Zaterdag 14 april 2012.......

Frans gaat weg, heeft een dagje hobby!
En wat gaan Emma en ik doen, herlijk knuffelen, spelen en lekker genieten van het samen zijn.

De donderdag ervoor had ik de naaimachine gekregen van mijn schoonmoeder, alleen de naaimachine, er zat verder niets bij. Geen hoes, geen onderhoudsset en geen beschrijving.
HELP..... ik heb nog nooit achter zo'n ding gezeten, weet gelukkig wel hoe hij aan moet, haha.

Rond 12 uur krijg ik gezellig visite, mijn beste vriendinnetje komt ons gezelschap houden,
we praten wat en dan komt het onderwerp "naailes".
ook Rianne is helemaal enthousiast, en samen gaan we erachter zitten, beetje proberen, met als resultaat.......................

Onze eigen gemaakte naaimachine hoes.

Dank je wel Rianne!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten